Yol-İş Sendikası Kastamonu 1 No’lu Şubesi’nde bayrak değişimi resmiyet kazandı. 20 Haziran 2026 Cumartesi günü gerçekleştirilen genel kurulda delegelerin çoğunluğunun oyunu alarak şube başkanlığına seçilen Satı Mehmet Ateş, mazbatasını alarak görevine başladı.

Kastamonu'da ulaşım rahatlayacak
Kastamonu'da ulaşım rahatlayacak
İçeriği Görüntüle

Ates Yol Is No 1

Seçim sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Ateş, yaklaşık iki ay önce başlayan seçim maratonuna “Herkes İçin Sendika” sloganıyla çıktıklarını belirtti. Delege seçimlerinin Karayolları 15. Bölge Müdürlüğü işyerleri başta olmak üzere Kastamonu, Çankırı, Zonguldak, Bartın ve Karabük illerinde gerçekleştirildiğini ifade eden Ateş, 100 delegenin belirlendiği süreçte 59 delegenin desteğini aldıklarını söyledi.

Genel kurulda tabi delegelerin oylarının da eklenmesiyle seçimin 62’ye 51 oy üstünlüğüyle sonuçlandığını belirten Ateş, delegelere destekleri için teşekkür etti.

Ateş açıklamasında, “Bu başarı yalnızca bir kişinin değil, değişime, birlik ve dayanışmaya inanan tüm çalışma arkadaşlarımızın başarısıdır. Bize destek veren ya da vermeyen ayrımı yapmadan, tüm üyelerimizin hak ve menfaatlerini korumak için önümüzdeki dört yıl boyunca var gücümüzle çalışacağız” ifadelerini kullandı.

Sendikacılığın birlik, beraberlik ve dayanışma anlayışıyla yürütülmesi gerektiğini vurgulayan Ateş, seçim sürecinde emek veren ekip arkadaşlarına teşekkür ederken, önceki dönemlerde görev yapan yöneticilere de hizmetlerinden dolayı şükranlarını sundu.

Yeni dönemde üyelerin beklentilerini önceleyen, katılımcı, şeffaf ve çözüm odaklı bir sendikacılık anlayışıyla hareket edeceklerini dile getiren Satı Mehmet Ateş, tüm çalışma arkadaşlarının desteğiyle Yol-İş Sendikası Kastamonu 1 No’lu Şubesi’ni daha güçlü yarınlara taşıyacaklarını kaydetti.

Muhabir: Serkan Kebecioğlu