Kastamonu Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, kent genelindeki içme suyu altyapısının güçlendirilmesi ve su kayıplarının azaltılması amacıyla çalışmaların sürdüğü belirtildi. Bu kapsamda belediye ekipleri, içme suyu şebekesinde kaçak tespit cihazlarıyla tarama yapıyor.
Yapılan kontrollerde kaçak tespit edilen noktalara kısa sürede müdahale edilerek hem altyapı arızalarının büyümesi önleniyor hem de suyun boşa akmasının önüne geçiliyor.

“Kastamonu'nun her damla suyuna sahip çıkıyoruz”
Belediyeden yapılan paylaşımda, “Suyumuza sahip çıkıyor, altyapıyı güçlendiriyoruz. 50 kilometrelik içme suyu şebekemizi arıza ve kaçak tespit cihazları ile kontrol ediyor, kaçak tespit edilen noktalara hızlı müdahaleyle su kayıplarını önlüyoruz. Yuvamız Kastamonu’nun her damla suyuna sahip çıkıyoruz” ifadelerine yer verildi.





