GMG Kastamonuspor’da yönetim kurulu, kulübün geleceğine ilişkin önemli bir karar alarak olağanüstü seçimli genel kurula gidileceğini duyurdu.
Kulüp yönetimi tarafından yapılan açıklamada, alınan kararın; Onursal Başkan Cengiz Aygün, eski yöneticiler ve İstanbul’da yaşayan Kastamonulu iş insanlarıyla yapılan istişarelerin ardından alındığı belirtildi. Sürecin, Kastamonuspor’un daha güçlü bir yapıya kavuşması amacıyla başlatıldığı ifade edildi.
Kongre 7 Temmuz’da İsmail Dikmenli Tesisleri’nde
Alınan karara göre GMG Kastamonuspor’un olağanüstü seçimli genel kurulu, 7 Temmuz 2026 Salı günü saat 15.00’te İsmail Dikmenli Spor Tesisleri toplantı salonunda yapılacak.
Genel kurulda kulübün yeni yönetiminin belirlenmesi ve önümüzdeki döneme ilişkin yol haritasının şekillendirilmesi bekleniyor.
Çoğunluk sağlanamazsa ikinci toplantı 22 Temmuz’da
İlk toplantıda yeterli çoğunluğun sağlanamaması halinde genel kurul, 22 Temmuz 2026 Çarşamba günü aynı yer ve saatte yeniden toplanacak.
Kulüp üyelerinin katılımının önem taşıdığı süreçte, Kastamonuspor camiasının kongreye odaklandığı belirtildi.
Yönetimden camiaya mesaj
GMG Kastamonuspor Yönetim Kurulu tarafından yapılan açıklamada, olağanüstü kongre kararının kulüp ve şehir için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Açıklamada, “Alınan bu kararın Kastamonuspor camiamıza, kadim Kastamonu şehrimize ve büyük taraftarımıza hayırlı olmasını temenni ederiz” ifadelerine yer verildi.




