GMG Kastamonuspor’da olağanüstü seçimli genel kurul kararı alınmasının ardından kulübün Onursal Başkanı Cengiz Aygün’den konuya ilişkin açıklama geldi.

21 gün önce yapılan genel kurulda göreve gelen Arif Osman Gençtürk ve yeni yönetimin istifa kararını değerlendiren Aygün, mevcut yönetimin iyi niyetle göreve geldiğini belirterek kendilerine teşekkür etti. Kastamonuspor’un yaşatılabilmesi için şehir genelinde güçlü bir birlikteliğe ihtiyaç olduğunu vurgulayan Aygün, 7 Temmuz’da yapılacak olağanüstü kongre öncesi önemli mesajlar verdi.

“BAŞKANLIĞA ADAY DEĞİLİM”

Cengiz Aygün, açıklamasında yeniden başkan adayı olmayacağını net ifadelerle duyurdu.

Aygün, “İvedilikle öncelikle söylemek istediğim şey; asla başkanlığa aday değilim. Yeniden başkan adayı olmayacağım. Bunun birçok sebebi var ama en önemli sebebi sağlık sorunları” dedi.

Kastamonuspor’a 8 yıl emek verdiğini hatırlatan Aygün, “Kastamonuspor benim evladım, Kastamonuspor benim çocuğum. Sekiz yıl emek verdim, sekiz yıl yaşatmaya çalıştım” ifadelerini kullandı.

Kastamonu ASKF’de Başkan Adem Keloğlu güven tazeledi
Kastamonu ASKF’de Başkan Adem Keloğlu güven tazeledi
İçeriği Görüntüle

Yeni yönetimin oluşturulması için temaslara başladığını belirten Aygün, birden fazla başkan adayı üzerinde görüşmelerin sürdüğünü söyledi.

Aygün, “Bu defa bütün Kastamonu’nun hayal ettiği bir yönetimle karşınıza gelmek istiyor Kastamonuspor. İnşallah bunda da başarılı olacağız. Ben elimden gelen her şeyi yapacağım. Yeni bir yönetim kurulunun oluşmasına, yeni bir başkan adayımızın seçilmesine yardımcı olacağım” dedi.

Kastamonuspor’un sahipsiz olmadığını vurgulayan Aygün, İstanbul’daki Kastamonulu iş insanlarıyla sürekli temas halinde olduğunu da ifade etti.

“KASTAMONUSPOR SAHİPSİZ DEĞİL”

7 Temmuz’da yapılacak olağanüstü kongreye işaret eden Cengiz Aygün, yeni bir başkan adayının camianın karşısına çıkarılacağını belirtti.

Aygün, açıklamasını şu sözlerle sürdürdü:

“Yeni genel kurulumuzda elini tutup ‘İşte bizim başkan adayımız’ diyeceğimiz bir kardeşimizi huzurlarınıza getireceğiz. Kastamonuspor sahipsiz değil, Kastamonu sahipsiz değil. Yeni bir dönem başlayacak. Kastamonuspor inşallah bu sene yine güzel hedeflerle yoluna devam edecek.”

GMG Kastamonuspor’da olağanüstü seçimli genel kurulun 7 Temmuz 2026 Salı günü saat 15.00’te İsmail Dikmenli Spor Tesisleri toplantı salonunda yapılması planlanıyor. Çoğunluk sağlanamaması halinde ikinci toplantı 22 Temmuz 2026’da gerçekleştirilecek.

Muhabir: Serkan Kebecioğlu