Devrekani ilçesinde bulunan Kadirbey Mahallesi sakinleri, Devrekani Çayı’nda yaşandığını iddia ettikleri çevre kirliliğine dikkat çekti. Mahalle sakinleri, bazı hayvan işletmeleri tarafından çaya atık bırakıldığını öne sürerek yetkililere çağrıda bulundu.
Vatandaşlar tarafından çekilen fotoğraflarda, çaya bırakıldığı iddia edilen hayvansal atıkların görüldüğü belirtildi. Mahalle sakinleri, söz konusu görüntülerin çevre kirliliğini ortaya koyduğunu ifade etti.

Konuya ilişkin açıklama yapan mahalle sakinleri, “Devrekani Çayı’na hayvan işletmeleri tarafından atık bırakılıyor. Şu anda çekilen görüntüler bunun en büyük kanıtıdır. Bunu yapanlar hem insan sağlığını hem de kendi hayvanlarımızın sağlığını tehlikeye atmaktadır” ifadelerini kullandı.

Çevre kirliliğinin bir an önce önlenmesi gerektiğini belirten vatandaşlar, ilgili kurumların bölgede inceleme yapmasını, iddiaların araştırılmasını ve sorumlular hakkında gerekli idari ve hukuki işlemlerin başlatılmasını talep etti.
[Devrekani Medya]




