İnebolu Belediyesi’nin girişimleriyle, ilçedeki bazı okul bahçelerinin yaz sezonu boyunca otopark olarak vatandaşların kullanımına açılmasına karar verildi.

Belediye Başkanı Engin Uzuner’in talebi ve İlçe Kaymakamlığı’nın onayı doğrultusunda hayata geçirilen uygulamayla, ilçe merkezindeki trafik yoğunluğunun azaltılması ve otopark ihtiyacının karşılanması hedeflendiği belirtildi.

İnebolulu Salcıoğlu amansız hastalığa yenik düştü!
İnebolulu Salcıoğlu amansız hastalığa yenik düştü!
İçeriği Görüntüle

Beş okulun bahçesi otopark olacak

Yaz sezonu süresince vatandaşların araçlarını park edebileceği okul bahçeleri şöyle açıklandı:

  • Atatürk Ortaokulu
  • İnebolu Anadolu Lisesi
  • Mustafa Şerbetçi İlkokulu
  • Piri Reis Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
  • Hüseyin Avni İlkokulu

İnebolu Belediyesi’nden yapılan açıklamada, vatandaşlardan gelen taleplerin dikkate alındığı belirtilerek, yaz döneminde ilçe genelinde daha düzenli bir trafik akışı sağlanması amacıyla çalışmaların sürdüğü ifade edildi.

İnebolu Belediyesi, okul bahçelerinin kullanımında vatandaşlardan çevre temizliğine ve okul düzenine özen göstermelerini istedi. Uygulamanın yaz sezonu boyunca devam edeceği bildirildi.

Muhabir: Serkan Kebecioğlu