Oto Tamircileri Esnaf Odası, Madeni Eşya Sanatkârları Esnaf Odası ve Ağaç İşleri Esnaf Odası tarafından düzenlenen program, Cuma namazı sonrası Yeni Sanayi Camii’nde gerçekleşti. Esnaf duasıyla başlayan etkinlikte, katılımcılara aşure ikram edilerek Muharrem ayının bereket ve kardeşlik ruhu paylaşıldı.

Protokol Esnafla Buluştu
Programa Ticaret İl Müdürü İbrahim İriş, KESOB Başkanı Yücel Gedik, oda ve kooperatif başkanları, yöneticiler, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda esnaf katılım sağladı.

“Geleneği Sürdüreceğiz”
Oto Tamircileri Esnaf Odası Başkanı Veli Acar, programda yaptığı konuşmada şunları söyledi:
“Her yıl olduğu gibi bu yıl da Muharrem ayının bereketini ve manevi huzurunu esnafımızla birlikte yaşadık. Katılım sağlayan tüm protokol üyelerimize, oda başkanlarımıza, din görevlilerimize ve kıymetli esnaflarımıza teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğimizin güçlenmesine vesile olan bu güzel geleneği önümüzdeki hafta Eski Sanayi Camii’nde de sürdüreceğiz. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, kazançlarımızı bereketli eylesin. Muharrem ayımız mübarek olsun.”
Program, dualar ve aşure ikramının ardından sona erdi. Sanayi esnafı, dayanışmayı pekiştiren bu anlamlı buluşmanın gelecek yıllarda da devam etmesi temennisinde bulundu.





