Gerçekleştirilen görüşmede Kastamonu’nun sağlık alanındaki mevcut ihtiyaçları Bakan Memişoğlu’na iletilirken, Kastamonu genelinde devam eden sağlık yatırımları ve planlanan projeler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Ziyarette, Kastamonu’da sağlık hizmetlerinin daha etkin ve güçlü bir şekilde sunulmasına yönelik çalışmalar ele alınırken, önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan yatırımlar konusunda da istişarelerde bulunuldu.
Vali Meftun Dallı, Milletvekili Fatma Serap Ekmekci, AK Parti İl Başkanı Ahmet Sevgilioğlu ve İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz, Kastamonu’ya gösterdiği ilgi ve desteklerden dolayı Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na teşekkür etti.




