Ziyarette İl Millî Eğitim Şube Müdürü Vedat Terlemez ve Cide İlçe Millî Eğitim Müdürü Hüseyin Uğur de hazır bulundu.
Öğretmenler odasında gerçekleştirilen toplantıda, eğitim öğretim yılı boyunca yapılan çalışmalar, öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine yönelik faaliyetler ile okulun ihtiyaçları ve yeni eğitim öğretim dönemine ilişkin planlamalar değerlendirildi. Öğretmenlerin görüş ve önerilerini dinleyen İl Müdürü Gümüş, eğitim süreçlerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yürütülen çalışmalara da değinen Gümüş, öğrencilerin bilgi ve becerilerinin yanı sıra millî ve manevi değerlerle donanmış, sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmesinde öğretmenlerin önemli bir rol üstlendiğini ifade etti.

Ziyaret sonunda öğretmen ve yöneticilere özverili çalışmaları için teşekkür eden Gümüş, sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil dönemi temennisinde bulundu. Öğretmenler de ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek desteklerinden dolayı teşekkür etti.




