Kastamonu Emniyet Müdürlüğü, gençlerin dijital dünyada daha güvenli hareket edebilmelerini sağlamak amacıyla yürüttüğü farkındalık çalışmalarını sürdürüyor. Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, bu kapsamda Ağlı ve Şenpazar ilçelerinde ortaokul ve lise düzeyindeki öğrencilerle bir araya geldi.

Kastamonu Emniyeti’nden Öğrencilere Siber Güvenlik Eğitimi (1)

KÜ'de mezunlar buluşmasının ilki gerçekleştirildi
KÜ'de mezunlar buluşmasının ilki gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

Dijital Dünyada Güvenlik Temaları İşlendi

Düzenlenen eğitim faaliyetlerinde öğrencilere; siber zorbalık, dolandırıcılık yöntemleri, hesap kiralama ve bunun beraberinde getirdiği riskler, yasadışı bahis ile güvenli ve bilinçli internet kullanımı konularında kapsamlı bilgiler aktarıldı.

Bilinçlendirme Çalışmaları Kararlılıkla Sürecek

Eğitimlerde ayrıca internet ortamında karşılaşılabilecek riskler, kişisel verilerin korunmasının önemi ve sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gereken hususlar üzerinde duruldu. Çocuk ve gençlerin siber suçlara karşı korunması ve bilinçlendirilmesine yönelik yürütülen bu tür çalışmaların, Emniyet Müdürlüğü tarafından kararlılıkla devam ettirileceği bildirildi.

Muhabir: Ozan Furkan Atlamaz