Saat Teknoloji iş birliğinde hayata geçirilen proje kapsamında düzenlenen toplantıya İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş başkanlık etti. Toplantıda projede görev alan yöneticiler, öğretmenler, öğrenciler ve paydaşlar bir araya geldi.

Kastamonu’dan Türkiye’de bir ilk: Siber ordu hazır!
Kastamonu’dan Türkiye’de bir ilk: Siber ordu hazır!
İçeriği Görüntüle

Programda, proje sürecinde yürütülen çalışmalar, öğrenciler tarafından geliştirilen mobil uygulamalar, elde edilen kazanımlar ve gelecek döneme yönelik planlamalar ele alındı. Katılımcılar, projenin öğrencilerin yazılım geliştirme becerilerine sağladığı katkılar üzerine değerlendirmelerde bulundu.

Ogrenciler Mobil Uygulama Gelistirdi

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, öğrencilerin teknoloji alanındaki bilgi ve becerilerini geliştirmeye yönelik çalışmaların önemine dikkat çekti. Eğitim ve sektör iş birliklerinin gençlerin gelişiminde önemli rol oynadığını belirten Gümüş, KOD37 projesiyle öğrencilerin yazılım geliştirme süreçlerini uygulamalı olarak deneyimleme fırsatı bulduğunu ifade etti.

Gümüş, Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda öğrencilerin bilgi üreten bireyler olarak yetişmesini önemsediklerini belirterek, projeye katkı sunan Saat Teknoloji ailesine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür etti.

Toplantıda, KOD37 Mobil Uygulama Geliştirme Projesi kapsamında elde edilen çıktılar değerlendirilirken, önümüzdeki dönemde yapılabilecek yeni çalışmalar ve iş birliğinin geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.

Programın sonunda projede yer alan öğrencilere katılım belgeleri takdim edildi.

Muhabir: Serkan Kebecioğlu