Tosya Fenerbahçeliler Derneği’nin 1. Olağan Genel Kurul Toplantısı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yapılan seçimde kurucu başkan Zafer Nalbantoğlu ile yönetim kurulu üyeleri yeniden güven tazeledi.

Tosya Fenerbahçeliler Derneği’nde Güven Tazelediler (3)

Tek listeyle gidilen genel kurulda yeniden başkan seçilen Zafer Nalbantoğlu, üyelerine desteklerinden dolayı teşekkür etti. Genel kurulda konuşan Nalbantoğlu, derneğin birlik ve beraberlik anlayışıyla kurulduğunu ifade etti.

Konuşmasında Fenerbahçe taraftarlarının bağlılığına dikkat çeken Nalbantoğlu, “Biz 13 yıldır şampiyon olamadık ve biz aşkla, şevkle bu derneği kurduk. Diğer takım taraftarları bizim için ‘4 sene üst üste şampiyon olsalar Allah bilir ne yaparlar’ diyor. Biz de bu birlik ve beraberliğin Tosya’daki adımlarını attık” ifadelerini kullandı.

Genel kurul toplantısının ardından üyeler hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kastamonu’nun genç yıldızları Milli Takım’da: İlk sınav yarın!
Kastamonu’nun genç yıldızları Milli Takım’da: İlk sınav yarın!
İçeriği Görüntüle

Tosya Fenerbahçeliler Derneği’nde Güven Tazelediler (6)

Muhabir: Ozan Furkan Atlamaz