Bu yıl 4 sınıftan toplam 90 öğrencinin mezun olduğu tarihi lisede gençler, keplerini ve cübbelerini giyerek tören alanındaki yerlerini aldı. Mezunlar, tarihi bir okuldan mezun olmanın gururunu yaşarken, aynı zamanda öğretmenlerinden ve okul arkadaşlarından ayrılmanın hüznünü bir arada hissetti.

"BU OKULUN MEZUNU OLMANIN KIYMETİNİ ÖMÜR BOYU YAŞAYACAKSINIZ"
Kendisi de aynı okulun mezunu olan Abdurrahmanpaşa Lisesi Müdürü Hüseyin Mısırlıoğlu, idareciler ve öğretmenler, öğrencileri donanımlı bir şekilde mezun etmenin mutluluğunu yaşadı. Konukları samimi bir şekilde karşılayan Okul Müdürü Mısırlıoğlu, yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
"Okulunuzdan bilgili, kültürlü, örf ve adetlerimize bağlı birer birey olarak mezun oldunuz. Ailelerinizin gayret ve çabalarına teşekkür ederiz. Şunu asla unutmayınız; tarihi Abdurrahmanpaşa Lisesinden mezun olmanın kıymet, güzellik ve özelliğini ömrünüz boyunca yaşayacaksınız. Okulunuzun kapısı sizlere her daim açıktır. Yolunuz, bahtınız açık olsun."

DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE PLAKET VERİLDİ
Hep bir ağızdan okunan İstiklal Marşı'nın ardından, okulun müzik öğretmeni Yeliz Bayraktar Sedioğlu ve okul korosu eşliğinde Abdurrahmanpaşa Lisesi Marşı seslendirildi.

Törende, Okul Mezun ve Mensupları Dernek Başkanı Nurten Ciğerci ile okulun eski mezunlarından önceki dönem bakanlarından Murat Başesgioğlu’nun tebrik telgrafları okundu. Program kapsamında okul birincisi Tuana Cesur, okul ikincisi Yağmur Can ve okul üçüncüsü Selvi İzzetgil'e başarı plaketleri takdim edildi. Tören, diplomaların dağıtılması ve keplerin fırlatılmasıyla sona erdi.





