Cide’de Sahil Güvenlik Komutanlığı hizmete açıldı
Cide’de Sahil Güvenlik Komutanlığı hizmete açıldı
İçeriği Görüntüle

Düzce’de gerçekleştirilecek Analig Tenis Müsabakaları’nda ilimizi temsil edecek 4 kişilik elit sporcu kafilesini belirlemek için yapılan seçme maçları tamamlandı.

Sherin İneboluspor kulübünü başarıyla temsil eden sporculardan Mina Kibar, İpek Tümer ve Zeynep Okutan, kortta sergiledikleri üstün performans ve yüksek mücadele ruhuyla ilk 4 sporcu arasına girmeyi başardı. Sporcularımız, bu sonuçla Düzce'de düzenlenecek turnuvada Kastamonu ilini temsil etme hakkı kazandı.

Kulüpten yapılan açıklamada, sporcuların elde ettiği başarının büyük bir gurur kaynağı olduğu belirtilerek, "Sporcularımızı turnuvaya en iyi şekilde hazırlayan Tenis Antrenörümüz Cihan Köprülü'yü ve il karmasına seçilerek bizleri gururlandıran Mina Kibar, İpek Tümer ile Zeynep Okutan'ı yürekten tebrik ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Açıklamada ayrıca seçmeler boyunca mücadele eden Yaren Eren, Hüma Yılmaz ve Miray Yalçın'ın da performanslarının takdire şayan olduğu vurgulanarak, "Kulübümüzü en iyi şekilde temsil eden sporcularımıza emekleri için teşekkür ediyor, Düzce'de Kastamonu'yu temsil edecek il kafilemize başarılar diliyoruz." denildi.

Muhabir: Hakan Emiroğlu