Siyasetteki karşılıklı tartışmalara tepki gösteren Onur Tan, “Millet geçim derdinde, diyalogların kalitesi içler acısı” ifadelerini kullandı. Tan açıklamasında,
"Dün yetki elinizdeyken ne yaptınız da bugün hesap soruyorsunuz? Bugün yetki elinizdeyken ne yapıyorsunuz da kendinizi savunuyorsunuz? Bir taraf geçmişte yapamadıklarını unutturmanın, diğer taraf bugünkü eksiklerini geçmişe yüklemenin peşinde. Oysa vatandaşın gündemi belli; geçim sıkıntısı, artan hayat pahalılığı, işsizlik ve yıllardır çözülemeyen sorunlar…
Milletin kavgaya ayıracak vakti de sabrı da kalmadı. Dün elinizdeki fırsatı değerlendiremeyenler de, bugün elindeki yetkiyi boşa harcayanlar da aynı sorumluluğun altındadır. Diyaloglarınızın kalitesi içler acısı .."





