İYİ Parti Kastamonu Merkez İlçe Başkanı Onur Tan, Belediye-İş Sendikası 1. Olağan Kongresi’nin ardından yaptığı açıklamada, emek ve alın terine vurgu yaptı.

Kongrede Belediye-İş Sendikası Kastamonu Şube Başkanlığı görevine seçilen Engin Büyükgökmen ve yönetim kurulunu tebrik eden Başkan Tan, yeni yönetime çalışmalarında başarılar diledi.

Iyi Parti Onur Tan Ziyaret (2)

Tan açıklamasında, İYİ Parti olarak çalışanların haklarını önceleyen bir anlayışla hareket ettiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Bizler, alın terinin, emeğin ve emekçinin yanında duran bir anlayışın temsilcileriyiz. Çalışanlarımızın haklarını koruyan, vatandaşına hizmeti önceleyen ve şehrimizin geleceğini ortak akılla şekillendiren bir yönetim anlayışını Kastamonu’da hâkim kılmak için var gücümüzle çalışıyoruz.

Bugün sendikalarımızla, emekçilerimizle ve hemşehrilerimizle kurduğumuz gönül köprüleri, yarının Kastamonu’sunda hizmet odaklı, insanı merkeze alan belediyeciliğin temellerini güçlendirmektedir.

Ekmekci, çalışma arkadaşını acı gününde yalnız bırakmadı
Ekmekci, çalışma arkadaşını acı gününde yalnız bırakmadı
İçeriği Görüntüle

Çünkü biz inanıyoruz ki; şehri yönetenler önce emeğe saygı duymalı, çalışanının hakkını gözetmeli, vatandaşının derdiyle dertlenmelidir.

"SORUMLULUK ALMAYA HAZIRIZ"
Günü geldiğinde, Kastamonu’da emeğe değer veren, çalışanıyla birlikte yol yürüyen, şehrin her ferdini kucaklayan hizmet anlayışını hayata geçirecek kadrolar olarak sorumluluk almaya hazırız. Aziz milletimizin takdiriyle, Kastamonu’ya hak ettiği hizmeti sunacak irade olmak için var gücümüzle çalışıyoruz ve hazırız."

Muhabir: Serkan Kebecioğlu