İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya proje kapsamında görev alan yöneticiler, öğretmenler, öğrenciler ve paydaşlar katıldı. Toplantıda proje sürecinde yürütülen çalışmalar, elde edilen kazanımlar, geliştirilen mobil uygulamalar ve gelecek döneme ilişkin planlamalar değerlendirildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, öğrencilerin teknoloji alanındaki bilgi ve becerilerini geliştirmeye yönelik çalışmaların önemine dikkat çekerek eğitim ile sektör iş birliklerinin gençlerin gelişimine önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Hasan Gümüş, "Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda öğrencilerimizin bilgi üreten bireyler olarak yetişmelerini önemsiyoruz. KOD37 Mobil Uygulama Geliştirme Projesi sayesinde öğrencilerimiz yazılım geliştirme süreçlerini uygulamalı olarak deneyimleme fırsatı bulmuş, ortaya koydukları çalışmalarla önemli kazanımlar elde etmişlerdir. Bu süreçte katkı sunan Saat Teknoloji ailesine, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum." dedi.

Toplantıda proje kapsamında elde edilen çıktılar değerlendirilirken, önümüzdeki dönemde gerçekleştirilebilecek çalışmalar ve iş birliğinin geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Programın sonunda projede yer alan öğrencilere katılım belgeleri takdim edildi.




