Mahalle halkının özellikle hastane randevuları ve temel ihtiyaçlarına yönelik taleplerine değinen Muhtar Boyacı, yaptığı "adalet" çağrısında şöyle dedi:
"Bir süre önce başlayan ve olumlu sonuç veren yeni şehir içi toplu taşıma hattı ile Kışla Parkı arkasından giren toplu taşıma aracı; İsmail Bey Mahallesi içinden geçerek Toprakçılar Konağı önünden sola dönüyor ve İsfendiyarbey İlkokulu önünden ana yola bağlanıyor. Hat üzerindeki yurttaşlarımız bu hizmetten layığı ile yararlanıyor.
Hat güzergahının uzatılarak toplu taşıma aracının Toprakçılar Konağı önünden yoluna devam etmesini, Esnaf ve Sanatkarlar Odası önünden geçerek Osmanlı Sarayı önünden “U” dönüşü yapmasını ve geldiği yolu tekrar ederek Toprakçılar Konağı önünden İsfendiyarbey İlkokulu önüne bağlanmasını talep ediyoruz.
Bu sayede hat üzerinde bulunan ve şehir içi taşıma hattı hizmeti alamayan Honsalar, Akmescit, Yavuz Selim, Atabeygazi, Hepkebirler, Topçuoğlu mahalleleri toplu taşıma hizmetine kavuşmuş olacak ve şehrimizde toplu taşıma hizmetinde bölgesel adalet sağlanmış olacak.
Ayrıca bu bölgede bulunan, özellikle inanç turizmine dair türbe ve camilere şehrimize gelen misafirlerin ulaşımları kolaylaşacaktır. Nasıl ki Şeyh Şaban-ı Veli Caddesi’nde verilen toplu taşıma hizmeti takdire şayan ise söz konusu altı mahalleye verilecek hizmet de aynı ölçüde kıymetli olacaktır.
Sabah, öğle ve akşam vakitlerinde, özellikle hastane işlemlerine uygun saatlerde konulacak üç sefer bölge halkımızın ihtiyacını giderecektir."
Honsalar Mahallesi Muhtarı Ramazan Boyacı





