Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı, Kastamonu Belediyesi Tiyatro Topluluğu tarafından sahnelenen “Ah Şu Gençler” adlı tiyatro oyununu izledi. Baltacı, oyunda emeği geçenleri tebrik ederek kültür ve sanat etkinliklerinin devam edeceğini söyledi.

Kastamonu’da Tiyatro Gecesi “Ah Şu Gençler” Sahnelendi (2)

Altınbaş kardeşlerin eserleri Kastamonu'da yankılanacak
Altınbaş kardeşlerin eserleri Kastamonu'da yankılanacak
İçeriği Görüntüle

Baltacı, Kastamonu Belediyesi’nin kültür ve sanat alanındaki etkinliklerinin önümüzdeki süreçte de devam edeceği belirtildi.

Kastamonu’da Tiyatro Gecesi “Ah Şu Gençler” Sahnelendi (3)

Muhabir: Banu Kebecioğlu