Kastamonu'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen "Gençlik Yürüyüşü", sağanak yağış altında yapıldı. Kışla Parkı'nda toplanan vatandaşlar, ellerindeki Türk bayraklarıyla Cumhuriyet Meydanı'na kadar yürüdü. Yürüyüşe, Polis Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile Jandarma Komando Eğitim Merkez Komutanlığı Gösteri Birliği de eşlik etti. Komandolar yürüyüş boyunca "Vatan sana canım feda", "Şehitler ölmez, vatan bölünmez" sloganları attı.

Kastamonu Belediyesi’nde hareketli anlar!
Kastamonu Belediyesi’nde hareketli anlar!
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 05 20 At 02.14.42 (2)

Cumhuriyet Meydanı'nda sona eren yürüyüşün ardından İstiklal Marşı okundu. Etkinlikte vatandaşlar ve çocuklar Atabarı oynadı. Program, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

Muhabir: Banu Kebecioğlu