Eğitimlerde öğrencilere güvenilir gıdaya ulaşmanın yolları, gıda etiketlerinin doğru okunması, ürünlerin uygun koşullarda saklanması, sağlıklı beslenme alışkanlıkları ve gıda israfının önlenmesine yönelik bilgiler aktarıldı.
Ayrıca Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından vatandaşların kullanımına sunulan Güvenilir Gıda mobil uygulaması ile Alo 174 Gıda Hattı da öğrencilere tanıtıldı. Öğrencilerin hem bilinçli tüketici olmaları hem de gıda güvenliği konusunda farkındalık kazanmaları hedeflendi.
Kastamonu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan bilgilendirmede, gıda güvenliği ve bilinçli tüketim farkındalığını artırmaya yönelik eğitimlerin yeni eğitim-öğretim döneminde de devam edeceği belirtildi.





