İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan, yaptığı yazılı açıklamada, ilçe belediyeleri üzerinden siyaset yapılmak istendiğini belirterek, Kastamonu’da yıllardır atıl durumda kalan teleferik projesini hatırlattı.
Tan, açıklamasında Trabzon’un Beşikdüzü ilçesindeki teleferik projesini örnek göstererek, “Acaba bu arkadaşlar Kastamonu’dan dışarıya hiç çıkmadılar mı?” ifadelerini kullandı.
Başkan Onur Tan'ın açıklamalarının tamamı şöyle oldu:
"Son günlerde ilçe belediyeleri üzerinden siyaset yapılmak isteniyor.Doğrusu Biz de çok merak ediyoruz…
Acaba bu arkadaşlar Kastamonu’dan dışarıya hiç çıkmadılar mı?
Tavsiyemiz Hazır iktidarın tüm imkanları elinizdeyken Trabzon’un nüfusu 23 bin olan Beşikdüzü ilçesine küçük bir gezi düzenlemenizdir.
Bu vesile ile Hem temiz hava almış , hem manzara izlemiş, hem de çalışan bir teleferiğin nasıl göründüğünü canlı canlı görme fırsatınız oluşur.
Belki o zaman yıllar önce Kastamonu’da büyük törenlerle temelini attığınız ama bir türlü tamamlamadığınız teleferik projesini hatırlarsınız.
Meselenin sadece nüfus olmadığını, vaadedilen projelerde vizyon ve takibinde “yapıyoruz” demekle, gerçekten yapmak arasındaki farkı da görmüş olursunuz.
Kastamonulu hemşerilerimiz merak etmesin; biz kimsenin geçmişini unutmuyoruz.
Bugün ahkâm kesenlerin dün ne yaptığını da, ne yapamadığını da bu şehir zaten çok iyi biliyor."




