Kastamonu Üniversitesi UDHAM Yarışmasında en fazla ödül alan üniversite oldu
Kastamonu Üniversitesi UDHAM Yarışmasında en fazla ödül alan üniversite oldu
İçeriği Görüntüle

Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı AR-GE Buluşmaları kapsamında Kastamonu önemli bir organizasyona ev sahipliği yapacak. Kastamonu’nun yanı sıra Karabük, Bartın, Zonguldak, Samsun, Amasya, Sinop ve Tokat’tan gelen lise öğrencileri programda bir araya gelecek.

“YEŞİL VATAN” TEMASI ÖNE ÇIKIYOR
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde düzenlenen buluşmada ana tema “Yeşil Vatan ve Çevre Bilinci” olarak belirlendi. Programda öğrenciler, çevre odaklı projelerini sunarak bilgi ve deneyim paylaşımında bulunacak.

Muhabir: Serkan Kebecioğlu