Kastamonu'nun Araç ilçesinde Belediye Meclis Üyesi ve belediye personelleri tarafından darp edildiğini iddia eden Yeni Mahalle Muhtarı Mehmet Kayabaşı, sosyal medya hesabından açıklama yaptı.
Yeni Mahalle Muhtarı Mehmet Kayabaşı’nın açıklaması şunları kaydetti;
"Dün akşam saatlerinde yaşanan olayla ilgili kamuoyunda farklı söylemler ve gerçeği çarpıtmaya yönelik açıklamalar yapıldığı için bu açıklamayı yapma gereği duydum.
Belediyede nöbetçi olmayan bir personel tarafından tarafıma bir çöp fotoğrafı gönderildi. Ben de çöpün alınması gerektiğini ifade ettim. Ancak bunun ardından söz konusu kişi, belediye başkanının şoförü ve bir belediye meclis üyesi ile birlikte, hiçbir resmi görev ve yetkileri bulunmamasına rağmen evimin önüne geldi.
Yaşanan tartışma sırasında hepsinin saldırısına maruz kaldım. Olay esnasında tarafıma bıçak çekildi. Bir insanın düşüncesini ifade etmesi, eleştiride bulunması veya eksikliğini dile getirmesi böyle bir muamelenin gerekçesi olabilir mi?
Şimdi soruyorum:
-Resmi görevi olmayan kişiler neden evimin önüne gelmiştir?
-Eleştiriye tahammül edemeyenler neden güç gösterisine ihtiyaç duymuştur?
-Bir kişiye topluca saldırmak cesaretin değil, acizliğin göstergesi değil midir?
-Alkollü olmadıklarını söyleyen kişilere yapılan kontroller usulüne uygun şekilde gerçekleştirilmiş midir?
-Kamu gücüne yakın olmanın, insanlara baskı kurma ve gözdağı, toplu bir şekilde şiddet verme hakkı verdiğini düşünenler kimlerdir?
Dün yaşananları farklı göstermeye çalışanlar olabilir. Gerçekleri örtbas etmeye çalışanlar olabilir. Ancak hiç kimse bulunduğu makamın, taşıdığı sıfatın veya sahip olduğu ilişkilerin arkasına saklanarak sorumluluktan kaçamaz. Bu olaydan hakkımı sonuna kadar arayacağım. Ne tehdide, ne şiddete boyun eğerim ne de baskıya teslim olurum.
Rabbim bizleri iftiradan, zulümden ve kötülüğü kendisine hak gören insanlardan korusun" dedi.




