Kastamonulu Şeyma Çalık, MasterChef’te şeflerden onayı kaptı
Kastamonulu Şeyma Çalık, MasterChef’te şeflerden onayı kaptı
İçeriği Görüntüle

Hamam Cafe’de gerçekleştirilen kongrede, Yeşil Beyazlı ekibin yeni dönem yönetimi belirlendi. Başkan Aykut Karahan öncülüğünde oluşturulan yönetim kurulunda Selim Demirci, Tayfun Özdemir, Nurettin Köylü, Ersin Hakan İnce, Onur Aynaoğlu ve Hakkı Özcan yer aldı. Denetim kuruluna ise Ergun Usta, Tamer Çetin ve Utku Kazım Yeni getirildi.

“Hedefimiz İlçemizi En İyi Şekilde Sahada Temsil Etmek”

Kongre sonrasında kulübün hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulunan Başkan Aykut Karahan, “Hedefimiz ilçemizi en iyi şekilde sahada temsil etmektir” vurgusunu yaptı. Yeni dönemde de birlik ve beraberlik içinde çalışmaya devam edeceklerini belirten Başkan Aykut Karahan, camiaya teşekkür etti.

Kaynak: Emin Türkay Öztürk