AK Parti Merkez İlçe Başkanı Yaşar Özdemir, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Kastamonu’ya yönelik yatırımları sıraladı. Uluay’ın açıklamalarındaki “ironi” üzerinden siyaset üretildiğini savunan Özdemir, AK Parti’nin Kastamonu gündeminde büyük yatırımların bulunduğunu ifade etti.
"Eksik yazdığım için bana kızacaklar ama sadece aklımda kalanları yazabildim lütfen kusura bakmayın" diyen AK Parti Merkez İlçe Başkanı Yaşar Özdemir, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada;
Kastamonu’ya Son 24 yılda 300 milyar TL’ nin üzerinde yatırım kazandırmanın gururunu yaşıyoruz!!! Kastamonu’ya Sözümüz de Hizmetimiz de Devam Ediyor. AK Parti olarak göreve geldiğimiz ilk günden bu yana siyaset anlayışımızın merkezine eser ve hizmet belediyeciliğini, kalkınmayı ve milletimize hizmet etmeyi koyduk. Bugün geriye dönüp baktığımızda, sadece söylem üreten değil; yol yapan, hastane yapan, okul yapan, organize sanayi bölgeleri kuran,baraj yapan, üniversite kuran, spor tesisleri kazandıran ve şehrimizin geleceğine yatırım yapan bir anlayışın temsilcisi olmanın gururunu yaşıyoruz.
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde son 24 yılda Kastamonu’muz ulaşım, sağlık, eğitim, tarım ve hayvancılık, ormancılık, güvenlik, içme ve sulama suyu, spor, kültür ve sosyal hizmetler alanında tarihinin en büyük yatırımlarını almıştır.
Sadece 2026 yılı Kamu Yatırım Programı kapsamında ilimize 11 milyar 672 milyon liranın üzerinde yatırım ödeneği ayrılmıştır. Bu tablo, hükümetimizin Kastamonu’ya verdiği değerin en açık göstergesidir.
Bugün sadece devam eden büyük yatırımlarımıza baktığımızda;
* Kastamonu-Çankırı Yolu ve Kırık Barajı 6,5 milyar liraya yaklaşan dev yatırım devam etmektedir.
* Kastamonu-İnebolu Yolunda 1 milyar 164 milyon liralık çalışma sürmektedir.
* Gökırmak Sulama Projesi için yaklaşık 1,4 milyar lira kaynak ayrılmıştır.
* Kastamonu Üniversitemizin gelişimi için 767 milyon liralık yatırım programı uygulanmaktadır.
* İçme suyu, göletler, sahil tahkimatları, balıkçı barınakları ve kırsal altyapı yatırımları aralıksız sürmektedir. Bunlar sadece bu yılın yatırımlarıdır.
Bunların yanı sıra; Araç-İhsangazi OSB, Demiryolu, S.S. Maslak Sanayi Sitesi, Üniversite Hastanesi, Olukbaşı Semt Polikiliniği ve bunun gibi bir çok yatırımların takibini yapmaktayız.
Son 24 yılda;
* Bölünmüş yollar…
* Ilgaz Tüneli…
* Havalimanı…
* Modern hastaneler ve sağlık tesisleri…
* Yeni ve modern Eğitim Binakarı ve Yüzlerce yeni derslik…
* Spor salonları ve gençlik merkezleri…
* Organize sanayi bölgeleri…
* TOKİ ile binlerce aileye yeni evler…
* İçme ve Tarımsal sulama projeleri…
* Ormancılık yatırımları…
* Köprü ve viyadükler…
* Son kalan 2 ilçemizde bu yıl olmak üzere tüm ilçelerimize doğalgaz hizmeti…
* Kültürel miraslarımızın restorasyonları…
* Sosyal Politikalar Yatırımlarımız…
* Vs…Vs…
Biz laf değil eser siyaseti yaptık. Bugün Kastamonu’nun hangi ilçesine giderseniz gidin, AK Parti hükümetlerinin imzasını taşıyan bir yatırım mutlaka göreceksiniz. Çünkü bizim siyaset anlayışımız seçimden seçime değil, her gün milletimizin yanında olmaktır. Muhalefetin sürekli eleştiri üreten anlayışına karşı biz proje üretmeye, yatırım getirmeye ve eser kazandırmaya devam ediyoruz. Şehrimizin daha güçlü yarınlara ulaşması için ulaştırmadan eğitime, sağlıktan tarıma, sanayiden turizme kadar her alanda yeni yatırımların takipçisi olmaya devam edeceğiz.
Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda Kastamonu’muzu daha güçlü, daha müreffeh ve daha yaşanabilir bir şehir haline getirmek için gece gündüz çalışmayı sürdüreceğiz. Bu vesileyle başta Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Tarım ve Orman Bakanımız kıymetli hemşerimiz Sayın İbrahim Yumaklı’ya tüm bakanlarımıza, bugüne kadar görev yapmış ve mevcut il başkanımıza ve milletvekillerimize, teşkilat mensuplarımıza ve emeği geçen tüm kurumlarımıza en kalbi teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum. Bizim tek sevdamız Kastamonu, tek gayemiz aziz milletimize hizmet etmektir




