AK Parti Kastamonu İl Başkanı Ahmet Sevgilioğlu, Merkez İlçe Başkanı Yaşar Özdemir ve teşkilat mensuplarının katıldığı programda vatandaşlarla bir araya gelinerek Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşıldı.
Etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edilirken, birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verildi. Program kapsamında vatandaşlarla sohbet eden teşkilat üyeleri, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereket ayı olduğuna dikkat çekti.
AK Parti Kastamonu İl Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Merkez İlçe Başkanlığımız tarafından Kuzeykent Pazar Yeri'nde düzenlenen aşure ikramında kıymetli hemşehrilerimizle bir araya geldik. Muharrem ayının rahmetini, bereketini ve paylaşma iklimini hep birlikte idrak ettiğimiz bu güzel buluşmada; birlik, beraberlik ve kardeşliğimizi bir kez daha pekiştirdik. Rabbim, Muharrem ayının feyzini ve bereketini milletimizin üzerine daim eylesin." ifadelerine yer verildi.





